Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przygotowania do wyprawy
#1
Powoli rusza etap pierwszy, czyli stworzenie listy zainteresowanych osób. Lista ta będzie trwała jeszcze kilka miesięcy, prawdopodobnie do końca sierpnia będziemy chcieli zamknąć listy i wpłacać już depozyty na bilety lotnicze i dokonywać pierwszych rezerwacji kwater. Według zasad obowiązujących przy poprzednich wyprawach , uczestnikiem staje się osoba która wpłaciła pierwszą ratę wpłat (opłaty depozytowe i zaliczki na inne koszty wyszczególnione w osobnym podsumowaniu kosztów wyprawy). Statut uczestnika uprawnia do uprawnień do rozszerzonego dostępu do forum, do grupy uczestników oraz dostęp do zamkniętej grupy związanej z konkretną wyprawą.
W dziale "uczestnicy" są podawane ogólne informacje pomagające w organizacji wyjazdu, co ze sobą zabrać, czego unikać, jaką wiedzę warto sobie przyswoić, jakie aplikacje warto zainstalować na telefonie.
W grupach tematycznych związanych z konkretnymi grupami wyjazdowymi podawane są ścisłe informacje dotyczące konkretnych grup wyjazdowych. Dostęp do nich przydziela administrator w zależności od deklaracji uczestników i uzależnione jest również od wpłaty depozytu startowego (na wpłaty depozytów na bilety i koszty wstępne - organizacyjne).  Przydział do takiej grupy umożliwia zarówno dyskusję w grupie uczestników poszczególnych wyjazdów, ale też dostęp do precyzyjnych informacji związanych z wyjazdem, w tym oczywiście cała "godzinówka" połączona z podaniem miejsc, adresów, często linków GPS lokalizujących ważne miejsca przebiegu wyprawy (lotniska, hotele, kwatery, przystanki autobusowe, porty itp. Dzięki czemu nawet zgubienie się w jakimkolwiek miejscu i czasie trwania wyprawy, daje możliwość szybkiego odnalezienia grupy.
Zbiorcze podsumowanie informacji o szczegółach wyprawy było świetnym pomysłem, dając duże poczucie bezpieczeństwa uczestnikom, którzy w każdej chwili mogli znaleźć wszystkie potrzebne informacje w jednym konkretnym miejscu.

Aby zaplanować szczegółowo przebieg wyprawy, musimy skupić zainteresowane osoby i wspólnie określić niektóre aspekty wyjazdu. Po zebraniu ostatecznych danych, opracujemy ostateczną wersję organizacyjną i rozkładu kosztów oraz zajmiemy się rezerwacją biletów, kwater, przejazdów, rejsów, ubezpieczeń, itp. W oparciu o te działania pojawi się na forum precyzyjna rozpiska przebiegu wyprawy według zasad podanych powyżej. Cały czas mamy interaktywny kontakt przez forum, gdzie należy zadawać pytania i gdzie otrzymamy wszelkie odpowiedzi. Indywidualnie udzielamy odpowiedzi tylko w indywidualnych sprawach które nie mogą być publicznie dostępne.

Prosimy o aktywny udział i dyskusję, aby podnieść jakość obsługi i abyśmy mogli wyjść na przeciw oczekiwaniom wszystkich zainteresowanych, jak również aby wyjaśnić potencjalnie wątpliwości i zastrzeżenia. Zdarzało się że pomysły uczestników inspirowały do wielu ciekawych i atrakcyjnych działań, wpływając na przebieg wyprawy.
Odpowiedz
#2
Krystalizują się plany.
Wyprawa będzie podzielonba na 3 wersje, 2 z dodatkowymi atrakcjami w postaci wycieczek do Ankor Wat oraz do Singapuru i Malezji, a trzecia, ekonomiczna to tylko wyspa Phanga, z możliwością dodatkowej wycieczki niskobudżetowej w okolice, w trakcie trwania głodówki na wyspie.
Da to możliwość wyboru opcji kosztowych - w systemie będą te atrakcje osobnymi punktami składowymi i wybór spowoduje inne podliczenie kosztów wyprawy.
Wyprawa będzie tak skonfigurowana, że każdy będzie mógł wziąć udział w obu atrakcjach, poza głównym pobytem, zastanawiamy się jedynie czy zrobić to kosztem czasu głównej wyprawy, czy też dodatkowym czasem, który przedłuży nam pobyt na wyprawie.
Planowany był czas pobytu głównej grupy w wymiarze 30 dni, te dodatkowe atrakcje trwały by odpowiednio (dodatkowo?) -
Ankor Wat z przelotami - 4 dni
Singapur i Malezja - 5 dni.
Planujemy że w zależności od ilości zainteresowanych osób będą 2 takie turnusy- styczeń i luty. Singapur byłby realizowany w okresie pomiędzy tymi turnusami, tak aby mogły z tej wycieczki skorzystać dwie grupy - styczniowa i lutowa - na start  Smile.
Przylot będzie na wyspę Phucket, i tam będzie nasza baza lotniskowa. Z tamtąd mamy około 6 godzinną podróż do portu z którego wypływamy na wyspę Phanga. Prawdopodobnie po lądowaniu zrobimy małą aklimatyzację i nocleg buforowy, lub jeśli uda sie to tak zorganizować - nocny przejazd do portu (żeby nie marnować dnia na podróże - zarówno temperatury jak i inne uwarunkowania. Czekamy na opcję biletową, to pozwoli ustalić ostateczny termin wylotów i przejazdów, oraz rozkład czasowy (lądowania, przejazdy, czasy odjazdów, promów itp).

Zapowiada się ciekawie, sporo osób z wyprawy tegorocznej do Ankor Wat planuje ponownie odwiedzić to miejsce. Ciekawych wrażeń może dostarczyć też wycieczka do Singapuru i Malezji. To nie jest tani kraj, ale dostarczyć może mnóstwo wrażeń.
Podobnie jak w tym roku, leczniczą głodówkę zamierzamy rozpocząć już na samej wyspie Phanga, chyba że będą osoby które (jak zdarzyło się w tegorocznej wyprawie, rozpoczną ją jeszcze w Polsce, lub od lądpowania w Tajlandii.
Prowadzimy rozmowy i ustalenia odnośnie zajęć na wyspie - chodzi o problematykę zdrowotną - w zakresie terapii, badań, wykładów, warsztatów. Przygotowywane są też procedury przygotowań i oczyszczania tu w Polsce, dla zainteresowanych osób, aby już w okresie około miesiąca przed wylotem zacząć przygotowywać organizm do oczyszczającej głodówki oraz wykonać kilka badań, które pomogą nam podejść indywidualnie do różnych problemów zdrowotnych
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości