Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koszty wyprawy i podstawowe informacje
#1
Ten element , chyba najbardziej istotny jest w fazie dopracowywania.
Spodziewamy się że całościowo wyjazd ten powinien zamknąć się kwotą około 7000 złotych na osobę w podstawowej konfiguracji (bez dodatkowych atrakcji turystycznych) za miesięczny pobyt z przelotami. Oczywiście udział w dodatkowych wycieczkach ,atrakcjach na miejscu będzie musiał być pokrywany dodatkowo, w zależności od preferencji indywidualnych. Przewidujemy że pomagamy przy organizacji przelotów i dotarcia na miejscu (i oczywiście powrotu), ubezpieczeniach grupowych, zakwaterowaniu (ew. pomocy kilkudniowej w tym względzie i ew. pomoc w wyszukaniu kwater na miejscu)
Jest już opracowana podstawowa koncepcja przelotów i zbieramy pierwsze oferty, niemniej z powodu dużej presji czasu musimy podjąć teraz działania organizacyjne które umożliwią nam przeprowadzenie tego wyjazdu najbardziej płynnie.
Dlatego też najważniejszy element to zgromadzenie osób chętnych na nasz wspólny wyjazd, i upewnienie się że są to osoby zdecydowane , które możemy określić mianem uczestników. Tą pewność możemy mieć po wpłacie pieniążków na zakup biletowe i koszty całego projektu. Na chwilę obecną są to koszty szacowane, ponieważ nie chcemy przedstawiać opcji która na pewno zabezpieczyła by projekt (ale też zwiększyła przedstawione koszty całej wyprawy). Chcielibyśmy przedstawić jak najbardziej realne koszty, podobnie jak to było podczas zeszłorocznej wyprawy na Filipiny. Nadpłaty zwracane były uczestnikom po rozliczeniu wyprawy. Zdarzało się że przelew zwrotny opiewał na kilka tysięcy złotych - przeloty dzieci do 2 lat były bardzo niskie.
Dlatego też podjęliśmy decyzję że zaczynamy zbierać pieniążki na ten wyjazd już teraz, aby móc dysponować możliwościami szybkiego reagowania na okazje i możliwości, oraz doprecyzować kwestię rzeczywiście zainteresowanych udziałem w tym projekcie.
Jeszcze dziś uruchomię system akwizycji zainteresowanych na stronce filipiny.bialysaibaba.pl, gdzie osoby zainteresowane wyjazdem będą się zapisywać podając dane potrzebne do zakupu biletów lotniczych, ubezpieczeń itp. System jest znacznie rozbudowany w stosunku do możliwości zeszłorocznych, ale może jeszcze zawierać drobne błędy, dlatego też proszę o cierpliwość w tym względzie. Będziemy się starali wszystkie niedociągnięcia jak najszybciej niwelować.

Numer konta do wpłat i kwoty pojawią się podczas rejestracji i wyboru poszczególnych grup przy zapisywaniu się do systemu, ponieważ każda wycieczka będzie miała swoje osobne konto bankowe jak również różne koszty i opłaty. Powstaje regulamin, w którym określone będą zasady rozliczeń, prawa i obowiązki oraz zasady funkcjonowania komitetu , jak również odpowiedzialność poszczególnych osób. W najbliższych godzinach będzie to zamieszczone i udostępnione publicznie.
Samo forum jest znacznie bardziej rozbudowane i umożliwia bardziej precyzyjną komunikację wewnętrzną i prosimy aby tu właśnie zadawać wszystkie bytania i przedstawiać wątpliwości i problemy - usprawni nam to wszystkim prace i da możliwość bardziej precyzyjnego zdobywania informacji na temat projektu.

Wyprawa przewidziana jest tylko na 35 osób, więc decyzje muszą być szybkie i konkretne. Wcześniej poleci tam grupa organizacyjno/koordynacyjna, która przygotuje lokalnie możliwości logistyczne dla grupy głównej i będzie to dodatkowo około 15 osób.
Przelot z Warszawy odbywać się ma "na własną rękę" , ale liczymy że znajdzie się ktoś w tej grupie kto podejmie się zadania koordynatora przelotu. W zeszłym roku zorganizowane były chusty w kolorze żółtym, aby osoby z naszego projektu zgrupowały się razem i nie zagubiły po drodze Smile. Bardzo się to sprawdziło.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości