Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyprawa z Grzegorzem XII 2018
#1
Wyjazd ten ma formę ekonomicznego wyjazdu w konfiguracji:
Grupa wylatuje w terminie ok. 20 grudnia z Grzegorzem, przebywa na Filipinach przez miesiąc czasu, opłaca sama swoje dotarcie na Bantayan, zakwaterowanie i koszty wyżywienia korzystając z pomocy Grzegorza przy załatwianiu tych spraw na miejscu.
Jest to grupa "dodatkowa" poza projektem tzw. komercyjnym, który głównie wspiera Grzegorz na miejscu. Niemniej, zgodnie z jego deklaracjami , liczyć może na pomoc i wsparcie na miejscu.
Niestety, minusem tej grupy jest termin wylotu i brak dotychczasowego zorganizowania logistyki wyjazdu. Wiąże się to z dużym kosztem biletu - w tym okresie bilety zawsze były najdroższe a ostateczna decyzja o terminie powoduje że cen tych nie da się obniżyć. Chciałbym tu wyjaśnić że staramy się załatwić bilety w konfiguracji grupy wyjazdowej, aby wszyscy lecieli w jednej grupie. Zdarzają się czasem indywidualne oferty dla 2-3 osób, lub pojedyńcze bilety, o mniejszej cenie, wielu przesiadkach, długim czasie dolotu na miejsce, ale w ten sposób nie można przeprowadzić całej grupy.
Kilka dni temu oferta na bilety (najtańsza) dla grupy była z Catay Pacific, i opiewała na 4150 za bilet do Cebu w 2 strony przez Londyn i Hongkong. Aby się na tą cenę załapać, konieczna konkretna decyzja i przygotowane pieniądze. Ta sama konfiguracja z Emirates opiewała na 4850 na 19XII i ponad 5700 dla 20-21XII.
Aby zoptymalizować ten problem konieczna przyspieszona dyspozycyjność finansowa (pieniądze na zakup biletów) i komunikacyjna (podjęcie ostateczne decyzji przez uczestników ).
Mam nadzieje że to Forum pomoże w tych 2 sprawach.
Staram się pomóc w tym projekcie Grzegorzowi korzystając z systemu do akwizycji jaki stworzyłem i rozbudowuję od zeszłego roku.

pozdrawiam
Roman Klimczyk
Odpowiedz
#2
Proces zapisów do systemu:
Na stronce filipiny.bialysaibaba.pl w zakładce "Jak się zapisać" jest opis całej procedury, od rejestracji , potwierdzenie mailowe, logowanie i opis zapisu (wypełnienie formularza z danymi potrzebnymi do zakupu biletów).
Wybierają państwo opcję zapisu na wyprawę G2019.
Zaznaczenie opcji zainteresowania ubezpieczeniem, skieruje na dodatkowy formularz, gdzie podajemy dodatkowe dane niezbędne do załatwienia ubezpieczenia. Ze względu na napięty terminarz, trzeba wpłacić jak najszybciej pieniążki na bilety (szacuję że do 4300 złotych oraz dla osób które chcą pełne ubezpieczenie max 300 złotych. Jeśli tańsze - proszę to zaznaczyć - są różne warunki ubezpieczenia i różne sumy gwarancyjne. Można wziąć niezbędne minimum, czyli jakieś 150 złotych, ale jest to bardzo okrojona opcja.
Oczywiście to wszystko do późniejszego rozliczenia.
Po uzyskaniu listy uczestników, potwierdzone wpłatami, konkretnie rozmnawiam w sprawie cen biletów i w oparciu o najbardziej optym,alną opcję - wysyłam informacje z prośbą o zaakceptowanie i jeśli nie wyrażą Państwo zastrzeżeń i sprzeciwu, w kilka godzin później wysyłam pieniądze do firmy przewoźnika. Do tego momentu zwracane są pełne wpłaty, później zwroty załatwiane są indywidualnie z przewoźnikiem, według obowiązujących zasad (przewoźnik potrąca jakieś opłaty, i chyba jest to trochę różne u każdego z nich).
Po otrzymaniu potwierdzeń, niezwłocznie wysyłam je na maila (tzw. Booking Reference Number). Jest tam numer biletu jak i wspomniany numer wylotu. Na lotnisku odprawiamy się paszportem, ten dokument nie jest potrzebny, ale warto mieć chociaż w telefonie ten dokument, gdyby były jakieś problemy z systemem.
Wszelkie informacje będę zamieszczał tu na forum, więc proszę się tu pojawiać Smile.
Przypominam , że wszelkie pytania proszę składać tu , na forum, aby wszyscy wiedzieli jakie są odpowiedzi na te pytania (nie koniecznie jest moim marzeniem, aby każdej osobie odpowiadać telefonicznie na te same pytania Smile ).
Zwracam uwagę na należytą uwagę przy wypełnianiu formularza zapisu, ponieważ to co państwo wpiszecie jest podstawą danych do zakupu biletu, dane te są później w systemie Amadeus - zarządzającym przelotami, i błędy mogą później mieć bardzo negatywne reperkusje.
W tym roku jedna z uczestniczek wpisała pobyt 22 dni a pojawiła się na lotnisku z grupą 30 dniową, i był spory problem. Nowy bilet powrotny kosztował sporo więcej niż zapłaciliśmy za bilet w 2 strony.
W razie problemów lub wątpliwości, proszę dzwonić. Telefon do mnie jest na stronce projektu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości