08-09-2019, 08:29 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2019, 09:24 AM przez Roman Klimczyk.)
Spływają informacje o kosztach przelotów, czas na zapytania ofertowe na zakwaterowanie, ale do tego potrzebne są konkretne informacje ile osób zainteresowanych jest udziałem w wyprawie do Tajlandii, planowanej na styczeń-marzec 2020.
Ogólnie układ organizacyjny wyprawy ustalony został w sposób następujący:
Stworzone będą dwie grupy styczniowa i lutowa. Obie mają przewidziany czas pobytu na miesiąc czasu na wyspie Koh Phanga.
Grupa styczniowa przewidziana jest na termin 12 styczeń - 13 luty 2020
Grupa lutowa przewidziana jest na termin 16 luty - 18 marzec
Są przewidziane dwie grupy dodatkowe, dla osób które zdecydowały by się na dodatkowe zwiedzanie dwóch atrakcji - kilkudniowych wycieczek - jedna do Siem Rep w Kambodży związana ze zwiedzaniem Ankor Wat - kompleksu świątyń, a druga związana ze zwiedzaniem Malezji i Singapuru.
Obie oczywiście wiążą się z dodatkowymi kosztami i są dodatkami do głównej wyprawy. Ale wiele osób wyrażał zainteresowanie taką formą wyprawy głodówkowej, połączonej ze zwiedzaniem ciekawych miejsc.
Sama wyspa Ko Phanga dostarczy nam dużo wrażeń, i jest na niej co robić, ale będąc w tamtym regionie warto też rozpatrzyć inne możliwości.
Zorganizowaliśmy więc wyprawę w taki sposób, aby osoby chętne na zapoznanie się z tymi miejscami, mogły skorzystać z okazji. i aby osoby które wybrały opcję wyprawy do Ankor Wat, wyleciały wcześniej - 6 stycznia i w pierwszych dniach wyprawy "zaliczyły" wycieczkę do Ankor Wat. Zakończenie wycieczki wiązało by się z powrotem na lotnisko na wyspie Phucket, gdzie grupa ta dołączyła by do przylatującej grupy głównej z Warszawy.
Grupa która zdecydowała by się wziąć udział w dodatkowej wycieczce do Malezji (Singapur) ,około 12 stycznia po zakończeniu głównej wyprawy i po powrocie na wyspę Phucket (lotnisko) przeleciała by do Singapuru i tam rozpoczęła by swoją dodatkową przygodę, a grupa główna wyleciała by do Warszawy.
Grupa lutowa rozpoczęła by się dla zainteresowanych wyprawą do Singapuru (Malezja) ( w tym wypadku wylot z Warszawy nastąpił by około 12 lutego) a na zakończenie tego turnusu ( około 18 marca) zorganizowali byśmy dla chętnych z grupy lutowej wycieczkę do Ankor Wat (powrót do Warszawy około 22 marca).
Aby jednak móc planować taki układ programowy musimy koniecznie mieć zadeklarowane i skonkretyzowane osoby - a nie osiągniemy tego inaczej niż przez potwierdzenie chęci udziału wpłatą kwoty która będzie przeznaczona na opłacenie biletów, kosztów organizacyjnych, zakwaterowania, przejazdów.
Stąd konieczne będzie dokonanie wpłaty depozytu.
Brak doprecyzowania ilości chętnych uniemożliwia opracowanie konkretnego kosztorysu - niektóre z kosztów rozkładają się na konkretną grupę, i w zależności od jej wielkości, koszt indywidualny będzie możliwy do wyliczenia. Ponieważ głównym założeniem jest zorganizowanie wypraw w jak najbardziej ekonomiczny sposób, konieczne jest oszacowanie ilości uczestników, a nie zainteresowanych. Oczywiście ta pierwsza wpłata jest zwrotna w 100% do momentu zatwierdzenia przez wpłacających warunków finansowych i wpłaty depozytu, (lub zapłaty końcowej) za bilety lotnicze lub inne koszty, których nie będzie można zmienić lub wycofać. Szczegółowe warunki będą jeszcze przedstawione i dopiero po ich akceptacji zwrot wpłaty będzie możliwy tylko w części , która będzie ustalona w regulaminie wyprawy.
Szacunkowy i maksymalny koszt wyprawy szacujemy na 6000 złotych za miesięczny pobyt oraz po około 1500 złotych za dodatkowe atrakcje - Wycieczkę do Ankor Wat oraz odpowiednio Singapur i Malezja.
Aby wpłacić depozyt, podane będzie państwu konto , które otrzymacie Państwo po zapoznaniu się z warunkami udziału, regulaminem wyprawy i po wypełnieniu deklaracji uczestnika wyprawy.Prawdopodobnie każda grupa wyjazdowa będzie miała swoje konto, aby uprościć rozliczenia i jednocześnie usprawnić obsługę całej wyprawy.
Ponieważ dosyć nietypowo jak na dotychczasowe wyprawy pobyt na wyspie Koh Phanga będzie odbywał się w miarę jednym miejscu, w jednym resorcie - będziemy starali się zebrać od razu opłaty za zakwaterowanie na miejscu. Dotychczas te kwestie były rozwiązywane po przybyciu, ale powodowało to przy większych grupach spore rozdrobnienie uczestników i problemy organizacyjne. Tegoroczna wyprawa na Koh Rong w Kambodży wykazała że zakwaterowanie uczestników blisko siebie ma dużo dobrych stron i umożliwia dużo lepsze zagospodarowanie czasu wspólnego.
Sugerowana pierwsza wpłata depozytowa to 2000 złotych za podstawową grupę i dodatkowo po 700 złotych za dodatkowe wycieczki - atrakcje.
Nasze wszystkie szacunki nie zawierają kosztów wyżywienia, ponieważ jest to bardzo indywidualna sprawa każdego uczestnika a sama wyprawa związana jest z przeprowadzeniem zdrowotnej głodówki. Będziemy starali się te problemy wspólnie rozwiązywać na miejscu, a jest tam spory potencjał i możliwości. Zarówno zaopatrzeniowe jak i wykonawcze. Tymi sprawami będziemy się zajmować w późniejszym terminie, ale dla osób które już tam kiedykolwiek były jest oczywiste że jest to problem o bardzo małym poziomie ważności .
Proszę więc przygotować się do informacji o zapisach, które w ciągu tygodnia zostaną uruchomione (warunek otrzymania konta do wpłaty) i przygotowania wpłat na depozyty biletowe i organizacyjne. Jest pewne prawdopodobieństwo że w ciągu miesiąca będzie trzeba wpłacić 2 podobną kwotę, w miarę potrzeb opłat organizacyjnych, wpłatę ostateczną, końcową przewidujemy na miesiąc grudzień.
Prosimy aby rejestrować się tu na forum, ponieważ po zidentyfikowaniu osób wpłacających będą one przenoszone do grup związanych ze swoimi turnusami oraz otrzymają rozszerzony dostęp do poradników i bazy wiedzy związanej z przygotowaniami do wyprawy. Przypominam że wymogiem aktywacji konta jest podanie imienia i nazwiska - musimy w jakiś sposób identyfikować uczestników wyprawy.
Nie wykluczamy indywidualnego dostosowania się do możliwości uczestników i dopasowania indywidualnie do możliwości wyjazdowych, czyli późniejszego dołączenia , lub wcześniejszego powrotu. Wkrótce opracujemy dokładne opisy każdej z planowanych grup oraz terminarz atrakcji z bardziej szczegółowymi informacjami.
Szacowane kwoty kosztów są przybliżone i raczej przesadzone. koszty powinny być niższe, ale wolimy wskazać większe. Będzie możliwość skorzystania w ramach wyprawy też z dodatkowych badań i terapii, za które będą pobierały opłaty osoby które podjęły się udziału w wyprawie i są terapeutami w bardzo korzystnych kosztach. Ale to będą indywidualne decyzje uczestników. Więcej materiałów na ten temat będziemy przedstawiali sukcesywnie.
pozdrawiam
Roman Klimczyk
Ogólnie układ organizacyjny wyprawy ustalony został w sposób następujący:
Stworzone będą dwie grupy styczniowa i lutowa. Obie mają przewidziany czas pobytu na miesiąc czasu na wyspie Koh Phanga.
Grupa styczniowa przewidziana jest na termin 12 styczeń - 13 luty 2020
Grupa lutowa przewidziana jest na termin 16 luty - 18 marzec
Są przewidziane dwie grupy dodatkowe, dla osób które zdecydowały by się na dodatkowe zwiedzanie dwóch atrakcji - kilkudniowych wycieczek - jedna do Siem Rep w Kambodży związana ze zwiedzaniem Ankor Wat - kompleksu świątyń, a druga związana ze zwiedzaniem Malezji i Singapuru.
Obie oczywiście wiążą się z dodatkowymi kosztami i są dodatkami do głównej wyprawy. Ale wiele osób wyrażał zainteresowanie taką formą wyprawy głodówkowej, połączonej ze zwiedzaniem ciekawych miejsc.
Sama wyspa Ko Phanga dostarczy nam dużo wrażeń, i jest na niej co robić, ale będąc w tamtym regionie warto też rozpatrzyć inne możliwości.
Zorganizowaliśmy więc wyprawę w taki sposób, aby osoby chętne na zapoznanie się z tymi miejscami, mogły skorzystać z okazji. i aby osoby które wybrały opcję wyprawy do Ankor Wat, wyleciały wcześniej - 6 stycznia i w pierwszych dniach wyprawy "zaliczyły" wycieczkę do Ankor Wat. Zakończenie wycieczki wiązało by się z powrotem na lotnisko na wyspie Phucket, gdzie grupa ta dołączyła by do przylatującej grupy głównej z Warszawy.
Grupa która zdecydowała by się wziąć udział w dodatkowej wycieczce do Malezji (Singapur) ,około 12 stycznia po zakończeniu głównej wyprawy i po powrocie na wyspę Phucket (lotnisko) przeleciała by do Singapuru i tam rozpoczęła by swoją dodatkową przygodę, a grupa główna wyleciała by do Warszawy.
Grupa lutowa rozpoczęła by się dla zainteresowanych wyprawą do Singapuru (Malezja) ( w tym wypadku wylot z Warszawy nastąpił by około 12 lutego) a na zakończenie tego turnusu ( około 18 marca) zorganizowali byśmy dla chętnych z grupy lutowej wycieczkę do Ankor Wat (powrót do Warszawy około 22 marca).
Aby jednak móc planować taki układ programowy musimy koniecznie mieć zadeklarowane i skonkretyzowane osoby - a nie osiągniemy tego inaczej niż przez potwierdzenie chęci udziału wpłatą kwoty która będzie przeznaczona na opłacenie biletów, kosztów organizacyjnych, zakwaterowania, przejazdów.
Stąd konieczne będzie dokonanie wpłaty depozytu.
Brak doprecyzowania ilości chętnych uniemożliwia opracowanie konkretnego kosztorysu - niektóre z kosztów rozkładają się na konkretną grupę, i w zależności od jej wielkości, koszt indywidualny będzie możliwy do wyliczenia. Ponieważ głównym założeniem jest zorganizowanie wypraw w jak najbardziej ekonomiczny sposób, konieczne jest oszacowanie ilości uczestników, a nie zainteresowanych. Oczywiście ta pierwsza wpłata jest zwrotna w 100% do momentu zatwierdzenia przez wpłacających warunków finansowych i wpłaty depozytu, (lub zapłaty końcowej) za bilety lotnicze lub inne koszty, których nie będzie można zmienić lub wycofać. Szczegółowe warunki będą jeszcze przedstawione i dopiero po ich akceptacji zwrot wpłaty będzie możliwy tylko w części , która będzie ustalona w regulaminie wyprawy.
Szacunkowy i maksymalny koszt wyprawy szacujemy na 6000 złotych za miesięczny pobyt oraz po około 1500 złotych za dodatkowe atrakcje - Wycieczkę do Ankor Wat oraz odpowiednio Singapur i Malezja.
Aby wpłacić depozyt, podane będzie państwu konto , które otrzymacie Państwo po zapoznaniu się z warunkami udziału, regulaminem wyprawy i po wypełnieniu deklaracji uczestnika wyprawy.Prawdopodobnie każda grupa wyjazdowa będzie miała swoje konto, aby uprościć rozliczenia i jednocześnie usprawnić obsługę całej wyprawy.
Ponieważ dosyć nietypowo jak na dotychczasowe wyprawy pobyt na wyspie Koh Phanga będzie odbywał się w miarę jednym miejscu, w jednym resorcie - będziemy starali się zebrać od razu opłaty za zakwaterowanie na miejscu. Dotychczas te kwestie były rozwiązywane po przybyciu, ale powodowało to przy większych grupach spore rozdrobnienie uczestników i problemy organizacyjne. Tegoroczna wyprawa na Koh Rong w Kambodży wykazała że zakwaterowanie uczestników blisko siebie ma dużo dobrych stron i umożliwia dużo lepsze zagospodarowanie czasu wspólnego.
Sugerowana pierwsza wpłata depozytowa to 2000 złotych za podstawową grupę i dodatkowo po 700 złotych za dodatkowe wycieczki - atrakcje.
Nasze wszystkie szacunki nie zawierają kosztów wyżywienia, ponieważ jest to bardzo indywidualna sprawa każdego uczestnika a sama wyprawa związana jest z przeprowadzeniem zdrowotnej głodówki. Będziemy starali się te problemy wspólnie rozwiązywać na miejscu, a jest tam spory potencjał i możliwości. Zarówno zaopatrzeniowe jak i wykonawcze. Tymi sprawami będziemy się zajmować w późniejszym terminie, ale dla osób które już tam kiedykolwiek były jest oczywiste że jest to problem o bardzo małym poziomie ważności .
Proszę więc przygotować się do informacji o zapisach, które w ciągu tygodnia zostaną uruchomione (warunek otrzymania konta do wpłaty) i przygotowania wpłat na depozyty biletowe i organizacyjne. Jest pewne prawdopodobieństwo że w ciągu miesiąca będzie trzeba wpłacić 2 podobną kwotę, w miarę potrzeb opłat organizacyjnych, wpłatę ostateczną, końcową przewidujemy na miesiąc grudzień.
Prosimy aby rejestrować się tu na forum, ponieważ po zidentyfikowaniu osób wpłacających będą one przenoszone do grup związanych ze swoimi turnusami oraz otrzymają rozszerzony dostęp do poradników i bazy wiedzy związanej z przygotowaniami do wyprawy. Przypominam że wymogiem aktywacji konta jest podanie imienia i nazwiska - musimy w jakiś sposób identyfikować uczestników wyprawy.
Nie wykluczamy indywidualnego dostosowania się do możliwości uczestników i dopasowania indywidualnie do możliwości wyjazdowych, czyli późniejszego dołączenia , lub wcześniejszego powrotu. Wkrótce opracujemy dokładne opisy każdej z planowanych grup oraz terminarz atrakcji z bardziej szczegółowymi informacjami.
Szacowane kwoty kosztów są przybliżone i raczej przesadzone. koszty powinny być niższe, ale wolimy wskazać większe. Będzie możliwość skorzystania w ramach wyprawy też z dodatkowych badań i terapii, za które będą pobierały opłaty osoby które podjęły się udziału w wyprawie i są terapeutami w bardzo korzystnych kosztach. Ale to będą indywidualne decyzje uczestników. Więcej materiałów na ten temat będziemy przedstawiali sukcesywnie.
pozdrawiam
Roman Klimczyk